smilla Posted October 11, 2011 Posted October 11, 2011 Hej, jeg har i dag læst en række af de spørgsmål og svar, som findes her. Det har af gode grunde bragt mig i tvivl om, hvorvidt ansøgningen, som jeg sendte for ca. et par måneder siden, er blevet slettet. Da jeg havde indsendt ansøgningen opdagede jeg, at jeg ikke havde fået de ønskede søgeord ind i teksten. Det betød så, at jeg kort efter indsendte nok en ansøgning indeholdende de korrekte søgeord. Det fremgår jo så ganske tydeligt, at det kan betyde, at det opfattes som spam med risiko for overhovedet ikke at komme i betragtning til optagelse. Er der mulighed for, at I kan tjekke hvorvidt jeg er slettet eller bare ligger og venter i køen til behandling af ansøgning? Pft. /Smilla
Editall/Catmv jensarentoft Posted October 11, 2011 Editall/Catmv Posted October 11, 2011 Det gives ikke statustjek på indsendte forslag. En ekstra indsendelse af forslaget betragtes ikke som spam, så dit forslag er næppe slettet. Ventetiden varierer fra få minutter til flere år.
smilla Posted October 12, 2011 Author Posted October 12, 2011 ok, så det eneste jeg kan gøre er at vente? Får man besked om evt. afvisning? Pft. /Smilla
Editall/Catmv jensarentoft Posted October 14, 2011 Editall/Catmv Posted October 14, 2011 Der sendes ikke besked ud ved afvisning, så det eneste du kan gøre er at vente.
Recommended Posts