fabian Posted March 29, 2010 Posted March 29, 2010 Jag skickade in min URL som förslag för ca 3 år sedan. jag vet att det kan ta lång tid innan länkar granskas, så jag har varit tålmodig, för ca 1 åt sedan skickde jag in den på nytt. Finns det något sätt att se när länkar behandlas, eller om dom av någon anledning inte skulle bli godkända? Sajten i fråga är <URL borttagen>
Meta informator Posted March 29, 2010 Meta Posted March 29, 2010 Det finns ingen funktion för att se om länkar behandlas eller att de inte blir godkända, förutom när en länk väl har godkänts. ODP erbjuder möjligheten att skicka in länkförslag, men det finns ingen garanti att dessa blir införda i katalogen. Curlie (Dmoz) Meta editor informator
Parfyme Posted February 9, 2014 Posted February 9, 2014 Ungefär hur lång tid tar det för att det blir godkännas? Tack. Mvh, Haf
Meta informator Posted February 12, 2014 Meta Posted February 12, 2014 Det går inte att ange någon generell tid, det kan ta minuter eller år. Inte alla föreslagna webbplatser kommer att tas in. Curlie (Dmoz) Meta editor informator
Recommended Posts