Hvor lang tid skal der gå, før man kan sige at tilmeldingen er blevet "syltet" og ikke længere bare er afventende.
Man får banket ind i hovedet alle steder fra at man skal listes på dmoz.
Når man så bruger et 6-cifret beløb på et site, så gør man selvfølgelig også hvad man kan for at gøre det rigtigt, men det er meget problematisk når man ikke ved hvad man gør galt.
Men øhh.... Gør vi egentligt noget galt
Eller sagt på en anden måde: Der er åbenbart noget galt, men når vi ikke ved hvad, så er det svært at gøre noget ved det
Er der ikke nogen "derinde" som kan forstå at det er frustrerende at prøve at køre en virksomhed, og blive bremset af en redaktør som mener at det ikke er godt nok, men man kan ikke få at vide hvad der ikke er godt nok
Som skrevet på
http://www.resource-...620&postcount=2 så er det surferen og ikke webmasteren i servicerer.
Med mere end 1000 besøgende pr. dag, må vi jo være "godkendt" af surferen
Jeg forstår det ikke.... og det er lidt uhyggeligt at den vigtigste faktor indenfor organisk markedsføring, kan ødelægges/stoppes af en anonym redaktør, som muligvis er en konkurrent.
Men hvordan foregår det her
Er der en "chef-redaktør" man kan kontakte, er det google der "ejer" det, og kan kontaktes eller hvordan
Det er lidt svært for os at forstå dette diktatur, men jeg forventer ikke det lange uddybende svar (brug hellere den på familien), men er der ikke nogen der kan fortælle mig hvordan vi kommer videre.
Ville det hjælpe noget at hyre Mikkel DeMib eller tilsvarende
Ville det hjælpe noget at gå gennem medierne
Ville det hjælpe noget at vente et par måneder mere
Ville det hjælpe noget at ansøge om at blive redaktør